Stressiga dagar, men också förväntansfulla ögonblick, det är mitt maj.

Hej allihopa!
Det är maj och sommaren är snart här och jag fyller 18 år på torsdag. Känns helt otroligt at jag är 18 år då denna vecka är slut. När denna vecka är slut så är jag officiellt vuxen. Går inte att förstå, men sån är det.
 
April var en riktigt stressig månad med massor av heldagsprov, vanliga prov och framföringar, så jag trodde att maj skulle bli en hyffsat skön månad då vi bara har en helvecka på hela månaden. Men inte det inte, jag har fullt upp hela månaden. Så här ser mitt maj ut:
 
9 maj: Fira min 18 års dag.
13 maj: Innlevering i matte.
15 maj: Springprov.
16 maj: Naturfagsprov.
17 maj: Fira Norges nationaldag med Marthe.
21 maj: Skriva 10 sidors rapport.
22 maj: Kommunikasjon og Services prov.
23 maj: Drift og oppfölgings prov
24 maj: Planleggings prov og framföring i engelska.
27 maj: Matteprov.
28 maj: Skrive 10 sidors rapport
30 maj: KANSKE matte eksamen.
 
Detta är ju vad jag vet ÄN. Helt sjukt! Känns helt omöjligt att prestera till max när man har så mycket på en och samma gång. Tur att vi är ledig mycket så man får tid till att göra annat. Bland annat så är min födelsedag och 17 maj något jag glädjer mig så sjukt mycket till. Sen får man ju bara härda ut resten. Cirka 25 dagar kvar i skolan ju, och om det är som lärarna säger om de sista veckorna så är det egentligen inte ens 20 skoldagar tills arbetet är färdigt och vi bara kan ta det lugnt.
Glädjer mig som tusan till sommarlov nu! 
 
Nåväl, ska se lite mer på tv nu, möjligtvis skriva ett inlägg som kommer upp senare också. Annars så får ni ha det superfint!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0