Repris bilder och fjällslängtan.

Hej mina läsare! 
Idag är det lördag och jag spenerar den dagen med massa plugg. Har två super stora prov nästa vecka. Det mesta är räkning, vilket egentligen är min starka sida. Men just detta är så himla mycket och svårt. Förstår hälften. Hatar att inte uträkningen står i facit. Står det inga exempel i boken heller så är det helt omöjligt att få ut rätt svar.
 
Nåväl, denna vecka som varit har varit chill i skolväg, men dock gått väldigt sakta. 3 av våra ordinärie lärare var sjuk och massa andra ting kom ivägen för vissa lektioner, vilket var ett stort pluss. Vi såg på Taken 2 på engelskan (sjukt bra var den), åkte längre upp än Holmenkollen för att åka kälke(haha så kul)på gympan, fick sluta tidigare på måndagen från extranorsken så jag och Katrin drog till Linderudsköpcenter och kollade lite, hade min första praktikdag på tisdagen(bästa jobbet ever), missade en av de värsta lektionerna pågrund utav första hjälpen kurs, och fick sluta 1,5 timme tidigare på fredagen, alltså igår. Ja så skolveckan var super. Dock blir nästa vecka tvärt om då jag har två stora prov och slutar kvart över fem, sex, kvart i två, halv fyra och halv fyra. Men det som är tur är ju att tiden går fort då.
 
Trots allt bara 2 veckor, alltså 14 dagar till jag åker hem igen. 15 dagar till jag åker till fjälls, längtar så himla mycket!!! Helt obeskrivligt!!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0