20/03/2013

Hejhej mina läsare!
 
Ligger just nu i sängen och väntar på att tiden ska gå så jag kan dra mig til skolan. Imorgon får jag äntligen sommarlov och det är så himla efterängtat. Kan faktiskt inte förstå att jag nu gått ett skolår här. Helt sjukt.
 
Idag har vi enelsk upplägg på skolan och vi ska lämna tillbaka alla böcker, och imorgon får vi betygen. Har även en massa saker jag måste göra idag då jag reser på måndag. Men snart så är alla "måsten" över för ett tag och jag kan bara ta det lugnt.
 
Imorgon är det midsommar och det firar jag med Marthe på konserten på Akerbrygge som är i helgen. Hade önskart mig lite rabarberpaj med, men det får vänta.
 
Nåväl, nu måste jag bege mig till bussen, men jag hoppas ni alla får en fantastisk midsommar!
 
_Emelie

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0