Mina fantastiska dagar som väntar beskrivs med väldigt många ord.

//Vackert vinterland utanför mitt fönster för några dagar sendan. //
Hej mina kära läsare, som fortfarande läser min blogg. 
Det är helt otroligt hur dålig jag blivit på det här med bloggning. Förut var bloggen min andra halva och jag delade hela mitt liv här. Och jag trodde faktiskt att jag skulle uppdatera bloggen super mycket när jag flyttade hit til Oslo. Men så blev det ju inte. Har inte mycket tid över om man säger så. Slutar sent och är hemma sent. De dagarna jag har tid till annat försöker jag hinna med träning och läxor. Men men, denna vecka blir en super vecka: 
 
Igår var det måndag och jag gick i skolan till 17:15, men läraren hade köpt massa yoghurtar, bananer, chips och skolebröd(stora söta kardemumma "tekakor" med "ägggula" i mitten och massa kockos runt) till oss så det kändes rakt som fest. Klagar ju inte att gå så länge i skolan så länge då man får så mycket gott att äta.
Idag är vi lediga och jag slog mitt rekord på gymmet. Sprang för första gången en mil,  faktiskt nästan 1 mil och en halv km. Måste säga att det känns så coolt. Springer dock väldigt sakta och jag blir inte ens död efteråt, men har tappat min kämparglöd, så bara att jag sprang så långt känns så otroligt.
Imorgon är det skola till 11:15 ungefär. Vi har norsk och gympa, sedan slutar vi. Härligt! 
På torsdag har vi bara bra lektioner och vi har prov i sista timmen, vilket ofta leder till att vi slutar tidigare. Och inte bara det, det är ju alla-hjärtans-dag då, så jag kommer spendera kvällen med tjejerna på Fridays. Och på fredag är våran ena lärare borta och på engelskan ska vi se på film. Så den dagen blir inte dålig den heller vill jag lova. Och på lördag händer det bästa av allt, men vad berätta jag inte nu.
 
Så jag tänkte att jag kanske kan börja uppdatera lite mer. Tar kanske en summering av senaste tiden från mobilen nästa gång jag inte har något att göra. Blir väl imorgon, på lördag eller söndag. Vi ser väl. Vill också börja skriva om träning och hälsa igen. Men vi får se vad jag hinner med. Så länge får ni ha det så himla super bra. Kramar!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0