Höstpannkakor och stessade dagar

Gjorde mig äppelpannkakor till lunch som faktiskt min mamma tipsade mig om. Lätta att göra är dom också, precis som bananpannkakorna. Rör ihop ett ägg, ett äpple och kanel. Sedan stek i lite smör. Tada, där har du dom fantastiskt goda pannkakorna. Jag hade keso och såklart dadlar till. Himla höstigt och gott!
 
Nåväl, pluggar förfullt, nästa vecka kommer bli en riktig stess vecka. Tacka gudarna att vi slutar halv 12 på onsdag. Ska ta ut en nyhet ur tidningen varje dag nu tills på fredag för att då läsa upp dom på engelskan, sedan börjar provet till planlegging närma sig och jag förstår ingenting av det. 4 kapitel om 4 stora ämnen. Kan inte förstå hur han tänkte där. Sedan börjar praktiken på tisdag som vi ska skriva en minst tio sidors rapport om, och  en minst 7sidors powerpoint för en 15minuters redovisning. Tur nog så gå tiden fort samtidigt som den bara kommer en dag i taget, så vips så ha jag gjort bort detta också utan problem. Menmen, nu ska jag återgå till arbetet. Ni få ha det så bra!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0