Mina senaste veckor från min mobil.

Hej igen alla där ute! Nu tänkte jag ta och berätta om vad som har hänt den senaste tiden. Ja, jag har haft fullt upp de senaste veckorna. Har varit prov, på prov, på prov. Tacka gudarna för att det bara är 1 prov kvar och att jag åker hem till veckan. Kan inte tro det! Sista provet jag har nu innan jul är matte tentamen och jag känner att jag verkligen inte kan någonting. Snälla-mattehjärna-kom-tillbaka-jag-behöver-dig-nu!!!
Nåväl, här är mina senaste veckor ur min mobil:
Jag köpte mig den finaste dagboken man kan tänka sig för flera veckor sedan och jag började min riktiga nedräkning.
Jag fick gratis kaffe från narvesen eftersom Katrin fyllde år. Grattis i efterskott till hon och tack för kaffet! Andra bilden är på när jag och Marthe jobbade matte.
Första bilden är en saffrans risifrutti som jag köpte då vi for en sväng till Sverige. Så god! Andra bilden är tomatsoppa med ägg och en kyckling macka. Mums!
Jag drog på mig dödens förkyling, så då köpte jag mig en vit mysig halsduk från Vero Moda, och honung och vinter-tea från Life. Andra bilden är från en dag i skolan då jag skulle ha framföring i Norsk. Tog med mig ingefärs-tea med honung i, för att klara mig genom framföringen. Var på håret.
Dom hade pyntat till jul i stan och det började snöa på riktigt.
Gick och åt sushi en dag efter skolan och andra bilden är från julborden på båten till Danmark.
Gick på Tivoli i Danmark och drack årets första glögg där inne.
Middagen vi åt på båten efter Tivolit. Gud så god den var! Köttbiten var så saftig och mör så det var sjukt! Frukosten från båten. Döda-mig-så-god-igen!!!!
När jag kom hem från båten så väntade en kalender där på väggen som morfar och Audhild gjort till mig. Andra bilden är på julbelysningen på morgonen. Det är bara för mysigt!
Dom började pynta granen i skolan.
Fick ett sms av mamma där hon berättade att jag vunnit en julskinka i år igen. Jippi! Två år på rad. Vilken lyckost jag är! Andra bilden är på ett av de 3 russin paketen jag fått i min kalender.
Gick på Oslos julmarknad. Dock är jag en sån som bara tittar. Köper aldrig något. Jag hittade dock finaste tröjan, men 800:- känns lite häftigt! Andra bilden är från vårt julbord här. Ägg med rom, jansons, sill, korv, köttbullar, lax och lite annat.
Var grötfest i skolan. Mums! Och ja norskarna har smör i gröten och det var faktiskt ganska gott! Blev dock enormt illamående och ville nästintill spy.
 
Ses förhoppningsvis snart igen. Nu är det ju snart jul! Åh, kan nästan inte tro det!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

snart snart snart!!! :D Ska bli såå underbart! <3
åhhhhh!!!<3<3<3<3

2012-12-20 @ 10:17:36
URL: http://vanligaord.bloggplatsen.se

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0