Mina sommarplaner.

Här om dagen fotade jag den här bilden på syrenerna ute där jag bor och nu känner jag att sommaren snart är här. Jag har så himla mycket roligt inplanerat och längtar så. Redan nu på fredag ska jag hem till Sverige där jag ska på min brors bal och student. Är där över en vecka och det kommer bli så härligt. Annat jag har planerat in denna sommar är:
 
1-6/7- Paris med Jacqueline.
7-10/7 - Power big meet med la familia.
15-22/7 - Jacqueline som flyttat kommer och hälsar på.
26-29/7 - Pappa kommer och hälsar på mig.
31/7-7/8 -Jag reser hem till Sverige igen, där jag och pappa drar till stugan och plockar bär. Vilket vi gör varje år, men som inte blev av förra året.
 
Längtar så himla mycket och glädjer mig så mycket till allt. Känns så kul att äntligen ha en sommar med massor inplanerat och inte bara massa jobb, även fast det också är bra. 

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0