Vi kommer verkligen sakna dig

Kommer verkligen sakna dig, även om du ibland har gått en på närverna.
Du är verkligen den speciellaste vovven jag någonsin mött och jag kommer alltid tänka på dig då jag skär mina morötter,
eftersom du var nog den enda hunden som valde morötter före korv.
Jag kommer alltid se dig sittandes i trappens fönster och jag vill känna en stor tomhet hemma då jag kommer hem.
Ingen som viftar på svansen, bär runt ens skor och ylar av lycka bara man kliver upp på morgonen.
Du var en riktigt mysig och kramgo vovve som hade stor liftslust och glädje dig till allt. Det var dock
synd att allergin gjorde att du inte orka.
Jag är glad över att ditt lidande är över och jag vet att du kommer ha det så mycket bättre där i hundhimmelen
med de andra hundarna, men ändå känns det så jobbigt.
Jag kommer aldrig glömma dig!
 
VILA I FRID INDO
07.09.2007-02.01.2013

Kommentarer
Postat av: Emma

sjukkt fint <3

Svar: Eller hur<3
Emelie Nilsson

2013-01-02 @ 20:58:05
URL: http://vanligaord.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Meeen finvovven :( Hur är de möjligt?

Svar: Jaaa :( Vad menar du med hur är det möjligt? Han var allergisk mot damm, kvalster och gräs. Så man kan säga att han var allergisk mot sig själv och hur det är möjligt förstår jag inte själv :(
Emelie Nilsson

2013-01-03 @ 04:09:07
URL: http://juleus.devote.se

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0