Julaftonens fina klappar.

Tänkte ta och skriva om vad jag fick på julaftonen. Jag fick så himla fina klappar och är superglad för allt.
 
Jag fick en teakopp, en teabula och tea. 2 nostalgi filmpacket. En avslappnings skiva som var riktigt bra. Skinnhandskar med fårull i, så sköna! Ett träningsfodral till mobilen. 2 presentkort, 1 på Kicks och 1 på lajbans för scrapbookings saker. 1000 kronor. Ett super fint silverhalsband. En sådan "leksak" som man rullar ner i trappen. Hitta  inte namnet på den och den är tyvärr inte med på bilden. 2 Receptböcker, en allmän där det står allt grunnläggande och massor av recept. Andra receptboken är en GI-bok, och nej, jag går inte på diet. Men denna bok har väldigt många bra tips och bra recept på framförallt naturliga och bra ingredienser. Lätta och nyttiga recept, vilket jag älskar. Tror inte på dieter och du ska aldrig följa en diet till punkt och pricka. Men att ta tips och recept du gillar från tex GI är inte fel. Men det ska inte vara något du äter bara för att gå ner i vikt, för att sedan gå tillbaka till din ohälsosamma livsstil igen.
Sist men inte minst så fick jag den boken som ligger överst. I den skal jag varje jul skriva om året som gått och lägga in bilder. Så himla fint!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0