Nya löparskor och astma.

Dagen inköp. Ett par nya springskor. Härligt, äntligen kommer jag kunna springa utan värk i benen. Det är verkligen superviktigt att ni har bra skor som passar er och eran fot, speciellt om ni springer mycket som jag gör. Väldigt lätt att få skador och värk i kroppen annars.
 
Nåväl idag har jag varit hos tandläkaren og läkaren. Fick konstaterat att jag har astma, precis som jag trodde. Så  ska tillbaka till läkaren på torsdag och då hoppas jag får någon supermedicin så jag kan andas bra när jag springer.
 
Mitt summeringsinnlägg från mobilen kommer, är bara så trött just nu så ha tålamod!
Ha det fint!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0