Några få bilder ur veckan

Två fina outfits jag burit i denna vecka.
Ica Ullånger skrev en så himla peppig statusuppdatering här i veckan på facebook. Blev såsåså glad då jag läste den. Inte ens 2 månader tills jag få kramas med min bästa familj!!! Längtar är enorm. Andra bilden är en middag från veckan. Linsesoppa med räkor på. Gott! Jag älskar faktiskt soppor, tro det eller ej. Så länge det inte är buljong-soppa som köttsoppa så.
Testade panorama funktionen så här är 2 bilder från min skola. Ena i klassrummet vårt och andra är ute i koridoren.
Detta var det jag tryckte i mig på extra norsken i torsdags. Latten fick jag gratis från waynes coffee och dom 3 godmorgen-yoghurtarna och dom 3 bananerna fick jag gratis från skolan. Så det är inte helt fel att gå till 17:15 på en torsdag då du får allt detta.
Dagen därpå fick man ännu en gratis latte från waynes. Hur fantastikt är inte det? Och andra bilden är på mig hem från gymmet en solig, härlig höstdag.
Första bilden är från gymmet i lördags och andra bilden är från imorse då jag var påväg upp till skogen för att springa. Var faktiskt frost på backen. Åh kan ni förstå hur underbart det kändes? Och hur längre upp jag kom ju kallare blev det och där uppe på berget var tillochmed en sjö is-täckt. Åh ju kallare det blir ju vackrare blir det!
 
Tyvärr så var denna vecka stressig som attan och veckan som kommer blir nog värre. Och en tid framöver kommer det nog vara rätt mycket stress. Tyvärr. Längtar tills planleggingspröven är bortgjord så man kan ta det lite lugnare. Menmen så är det. Trots allt bara 27dagar kvar i skolan var av 3 är halvdagar. Så det är inte allra värst. Bara härda! Och vi syns påå söndag igen. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra- drömmen till att bli fotograf

Fina bilder! Jättefin blogg,bloglovinbyte?? :)

2012-11-02 @ 13:25:28
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0