Mina 2 senaste veckor.

Hej där ute alla mina läsare! Har inte hunnit blogga den senaste tiden. Har varit rätt mycket i skolan. Och det är helt otroligt. Jag minns att jag för 3 veckor sedan tänkte "åh i dessa två veckor framöver kommer jag verkligen ha fullt upp, men då går tiden fort också!" Och nu har det gått 3 veckor. Herregud! Har räknat ut at vi har bara 14 dagar i skolan kvar innan tentamen och allt det där börjar. Hur lite är inte det? Tiden bara springer förbi. Men här är iallafall mina 2 senaste veckor ur mobilen:
Tisdagen för 2 veckor sedan då jag gick till jobbet, eller praktiken kanske man ska säga. Då var det snö! Det var så himlahimla vackert! Andra bilden är på en pumpa utanför en restaurang påväg hem från skolan. Tror det var enda halloween pyntet i stan. Lite tråkigt! Jag vill också skära pumpa!!!
Torsdagen den veckan drog jag och åt nacho-tallrik på en riktigt mysig tex-mex restaurang. Detta verka vara det närmaste taco-tallriken du kommer i detta land. Inte ens sallad. Men måste säga att det var dögott ändå! Inte vanliga majschips utan superspröda chips täckt av cheddar och på det var det lite starkare köttfärs med vanlig ost. Det var dock riktigt fett, men gott!
På lördagen drog vi på ett köpcenter och jag var dum nog att inte ta med börsen. Men det är som det är. Hittade en butik som hade allt. Allt som du använder i köket. Bara älskar sådana butiker. Kan gå runt i timmar och bara beundra och önska att jag ägde allt som var där inne. Kolla bara in den där döda-mig-såå-söta kastrullen!!! Vet dock inte vad den är bra till, men ack så söt!
När jag gick in på en annan butik där på köpcentret kunde jag inte annat än att bli supermega glad! Åh dom hade jultomtar och massa andra julsaker. Åh snart är det jul! DET ÄR VERKLIGEN JUL SNART! Andra bilden är från då vi åt tacos hemma. Var såå tacossugen denna vecka och eftersom restaurang tacosen inte var riktig tacos så blev det tacos hemma också. Så gott!
Veckan därpå, alltså nu i tisdags så gick jag till jobbet i frost och när jag gick ut från portarna på köpcentret så ser jag ett helt vitt landskap. Jag som blev nog glad av att det var frost på backen. Hur glad blir man inte då när man går rakt ut i ett vinterland? Det finns ju inget som är så vackert!
Var ju bara igen, tvungen att fota hur vackert det var med all snö! Andra bilden är inne i min skola som säkert många är nyfikna på att se. Jag går på 3 etasjen. Och här nere är aulan. Det är faktiskt lite småkonstigt men ändå bra, så länge du inte är inne i klassrummet så ser du ju allt som händer nere i aulan.
Yoghurt, yoghurt, yoghurt. Åh herre så gott det är. Inte helt fel att få 3 gratis varje gång. Lite pinsamt att äta så många men ska man orka att gå i skolan till kvart över 5 så behöver man varenda liten tugga! Andra bilden är på ännu en gratis latte från Waynes. Åh himelskt!
Riktigt mysväder idag kan jag säga. Så idag har jag bara sprungit en tur i skogen, räknat matte och sett på serier. Härligt! Och idag är det ju farsdag så grattis världens bästa pappa på farsdagen!! Önskar verkligen att jag hade fått suttit hemma hos farmor och farfar på middag med dig just i detta nuet! Herregud så jag saknar dig och resten av familjen där hemma. Snart är det bara 5 veckor kvar till vi möts igen och jag längtar såsåså mycket. Vet dock inte hur vi ska hinna med allt vi ska göra på så få dagar. Men det spelar ingen roll för huvudsaken är att jag får träffa dig!!! Jag glädjer mig verkligen till att tiden går så fort som den gör! Snart så sitter jag där med dig, på julaftonskvällen, framför svensson svensson och skrattar så vi kiknar. Åh, jag är verkligen lyckligast i världen som har dig som pappa! Du ska bara veta hur mycket jag saknar och älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: Eric

Ett tips är att lägga ut bloggen på linkandlike.se för att få fler följare!

2012-11-11 @ 21:49:20
URL: http://linkandlike.se
Postat av: Fridalarsson

Hihi =) Jag hoppas vi hinner ses någon dag då du kommer hem <3

2012-11-12 @ 18:44:11
URL: http://paperwing.blogg.se

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0