+

Hej där ute mina bloggläsare! 
Min uppdatering kommer bli värre än den redan är. Om det är möjligt. Jag har fullt upp, och då menar jag verkligen fullt upp. Hinner egentligen inte med någonting. Har någonting varje dag nu framöver, eller har haft det ett tag nu. Iallafall så har jag just nu ett prov idag och på måndag och framföring imorgon och på fredag. Sedan börjar tvärfagliga som er 3 timmars skrivpröve och därefter 45 minuters redovisning. 10 sidors rapport skrivning, 4timmars norsk- och matte tentamenen står också på schemat. Också måste jag skriva klart en argumenterade text til extra norsken. Detta är liksom bara det vi har planerat än så länge och jag hinner inte med. 
 
Och ibland känns det som att jag aldrig kommer komma hem. Som att julen aldrig kommer. Tiden går ju fort men det är så förfärligt mycket jag måste göra innan. Jag vill bara att tiden ska susa förbi men på något sett vill jag bara ha några extra dagar så jag kan pusta ut och hinna med. Men nu måste jag dra till skolan. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Emma

Idag är det exakt 24 dagar till julafton och exakt 22 dagar kvar tills du kommer hem!
i'm counting the days! ;D<3<3<3<3

2012-11-30 @ 22:11:28
URL: http://bloggplatsen.se

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0