Kryssningen del 2.

Några få bilder från båten. Eller kanske ska säga på maten från båten. Åh herre vad god mat det var! Så mycket att välga mellan och så mycket gott. Julmaten på båten var dock inge god alls. Var till och med senor i kalvsyltan, fyfan! Men som sagt var ju variasionen enorm och jag måste ju smaka allt. Sedan var efterrätten så himlelsk god!! Hjortronskräm är ett tips till er där ute. Herre min ge så gott!
Men iallafall så slutade första kvällen med dödens paltkoma. Aldrig varit så nära på spy någongång som då. Gick ju och la mig direkt efter, för mätt för att klä av mig och för mätt för att borsta tänderna, eller sanningen att säga, var så mätt att jag faktiskt inte kom ihåg det. Matproblem har man kan man ju lova. Men annars så var frukosten på båten så enormt god. Åt så mycket att jag faktiskt inte ens var hungrig till middagen. Precis så det ska vara då man bor på "hotell"!

Kommentarer

Jag gör inga bloglovin-byten.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0